Szanowni klienci,
W związku z zaistniałą sytuacją epidemiologiczną pragniemy poinformować was, iż podjęliśmy działania niezbędne zarówno do zapewnienia bezpieczeństwa wszystkim osobom odwiedzającym nasze biuro oraz naszym pracownikom, jak i mające na celu zagwarantować nieprzerwane funkcjonowanie naszego biura oraz magazynu.
Osoby odwiedzające naszą firmę prosimy o dezynfekcję rąk udostępnionymi przez nas środkami, zaraz po wejściu do budynku oraz nie wychodzenie poza wyznaczony do obsługi klientów obszar, oddzielony od osoby obsługującej szybą ochronną.
Aby dbać o bezpieczeństwo zarówno Państwa jak i naszych pracowników podczas epidemii, rezygnujemy z odwiedzin klientów. Zachęcamy za to do kontaktu mailowego, telefonicznego oraz za pośrednictwem programów do połączeń video (skype, whatsapp itp.).
Znaczna część pracowników zarówno naszego biura jak i magazynu pracuje zdalnie, dzięki czemu będziemy w stanie Państwa obsłużyć nawet w przypadku objęcia kwarantanną części naszego personelu.
Potwierdzenie terminu dostawy przekazujemy według naszej najlepszej wiedzy na dzień bieżący, jednakże prosimy mieć na uwadze, że ze względu na nadzwyczajne okoliczności lub przyszłe zdarzenia, na które nie mamy wpływu, termin może ulec zmianie. W przypadku zaistnienia zmiany, będziemy informować niezwłocznie, jak tylko i o ile będziemy mieć taką możliwość.
Pragniemy również poinformować, że serwis naszych partnerów z grupy WEINIG pracuje bez zmian, z wyjątkiem wizyt serwisantów spoza Polski, którzy po wjeździe musieliby zostać objęci 2 tygodniową kwarantanną.
Mamy nadzieję, że sytuacja zarówno w kraju jak i za granicą jak najszybciej wróci do normy, a nam wszystkim uda się wspólnie bez większych problemów przejść przez kryzys epidemiologiczny.
Życzymy zdrowia i niezmiennie zachęcamy do kontaktu (choć tym razem przede wszystkim na odległość) oraz zakupów w firmie KADIMEX.